BEYONCE

3 νέες συνεργασίες στη μόδα που θα κάνουν αίσθηση

Πλέον η μόδα είναι ένα διαδραστικό πεδίο που κάθε εξωτερικό ερέθισμα είναι ικανό να επηρεάσει τις τάσεις της κάθε σεζόν και η πραγματικότητα ενισχύει τη δυναμική της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Έτσι, οι διάσημοι σχεδιαστές έχουν διευρύνει τις πηγές έμπνευσής τους και είναι ανοιχτεί σε συνεργασίες με προσωπικότητες που έχουν ενδιαφέρον και μία πολύ συγκεκριμένη αίσθηση του γούστου. Οι κοινωνικοί προβληματισμοί μπαίνουν στο παιχνίδι και η μόδα πια δεν είναι για τους λίγους.

Απόδειξη είναι οι συλλογές διάσημων οίκων μόδας κυρίως με celebrities που προκύπτουν από την μεταξύ τους συνεργασία σε σχεδιαστικό αλλά και αισθητικό επίπεδο. Οι τρεις πιο πρόσφατες συνεργασίες που τράβηξαν την προσοχή είναι αυτές που θα διαβάσεις παρακάτω και έχουν αρκετό ενδιαφέρον.

Beyoncé Χ Balmain

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

Αυτή η συνεργασία προέκυψε σχεδόν μετά από απαίτηση του κοινού. Η Queen B στην εμφάνισή της στο φετινό μουσικό φεστιβάλ Coachella, φόρεσε κολεγιακά φούτερ που είχε σχεδιάσει ο Balmain για να αποδώσει ακριβώς την αίσθηση που είχε η ίδια για το show. Αυτό φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο από τους fans, οι οποίοι μετά έψαχναν απεγνωσμένα στο Internet γι’ αυτά τα φούτερ. Έτσι δημιουργήθηκε μία caspule collection με τα 3 φούτερ που φόρεσε η Beyoncé on stage και ακόμα 3 t-shirts, τα οποία θα πωλούνται αποκλειστικά στο flagship store του Balmain στο Παρίσι, online και σε μερικά ακόμα επιλεγμένα σημεία πώλησης. Φυσικά, η Bey δεν έμεινε μόνο στο κομμάτι που αφορά στο στιλ και φρόντισε μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις να πηγαίνει στο United Negro College Fund, σε έναν φιλανθρωπικό οργανισμό που δίνει υποτροφίες σε μαύρους φοιτητές για σπουδές.

Gucci X Dapper Dan

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Μία συνεργασία που θα συζητηθεί πολύ είναι αυτή του ιταλικού οίκου Gucci με τον couturier Dapper Dan. Οι δρόμοι του Harlem και τα κομμάτια από τα ’80s που χαρακτηρίζουν τον Dapper Dan είναι η βασική πηγή έμπνευσης που οδήγησε την συνεργασία των δύο σε μία εξαιρετική συλλογή που περιλαμβάνει ρούχα, τσάντες, γυαλιά ηλίου και αξεσουάρ. Η συλλογή είναι διαθέσιμη ήδη online στο gucci.com και η καμπάνια μεταφέρει ακριβώς το πνεύμα της φιλοσοφίας Που κυριαρχεί στους δρόμους του Harlem. Έτσι η ιταλική σχεδιαστική κουλτούρα μπλέκεται με την αμερικάνικη μόδα της πιο dark πτυχής της και το αποτέλεσμα μοιάζει ένα φωτογραφικό ντοκιμαντέρ, που αποτελείται από τις φωτογραφίες του Ari Marcopoulos.

Marc Jacobs X Mickey Mouse

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

 

Μπορεί ο Mickey Mouse να μην είναι πραγματικός χαρακτήρας έχει όμως όλα όσα χρειάζονται σε γερές δόσεις για να δώσει έμπνευση. Ο Marc Jacobs φαίνεται ότι βρήκε ενδιαφέρον στην πιο διάσημη και διαχρονική φιγούρα της Disney και έτσι για ακόμα μία φορά η φιγούρα του Mickey θα πρωταγωνιστήσει στη μόδα. Φυσικά, δεν πρόκειται για παγκόσμια πρώτη, αφού κι άλλες φορές έχουμε δει τον συγκεκριμένο ήρωα και την παρέα του να πρωταγωνιστούν σε συλλογές διάσημων οίκων μόδας αλλά και σε αυτές των high street brands. Εξάλλου και ο ίδιος ο Marc Jacobs έχει ξαναχρησιμοποιήσει τον Mickey Mouse και παλαιότερα, στην καλοκαιρινή συλλογή τους για το ’13.

Κεντρική φωτογραφία: instagram.com/gucci

Μπες κι εσύ στην παρέα μας στο Facebook. Σε περιμένουμε!