Το νέο τεύχος του Sports Illustrated θα είναι χωρίς επαγγελματίες μοντέλα για πρώτη φορά

Μια "στροφή" σε πιο γήινα πρότυπα ομορφιάς.

Η σχέση της Ashley Graham με το περιοδικό "Sports Illustrated" είναι γνωστή, καθώς το plus size μοντέλο έχει φιλοξενηθεί αρκετές φορές στις σελίδες του, ενώ το 2016 ήταν το κεντρικό μοντέλο του τεύχους με μαγιό του περιοδικού.

Επιπλέον, η Ashley Graham έχει και μία εξίσου στενή επαγγελματική σχέση με την εταιρεία "Swimsuits For All", το brand που σχεδιάζει και προωθεί μαγιό για όλα τα μεγέθη. Φέτος, το μοντέλο πρωταγωνιστεί στην καμπάνια με μαγιό της εν λόγω εταιρείας και, όπως φαίνεται, σκέφτηκε να "φέρει κοντά" το περιοδικό με το brand.

Έτσι, το Sports Illustrated φιλοξενεί την καμπάνια "Every Body, Every Age, Every Beautiful" στο τελευταίο του τεύχος, ενώ για πρώτη φορά παρουσιάζει καμπάνια στην οποία δε συμμετέχουν επαγγελματίες μοντέλα, καθώς αυτό είναι το ζητούμενο της διαφήμισης: ο φακός του Ben Watts να προβάλει γυναίκες όλων των σωματοτύπων, των ηλικιών, μακριά από την τυποποιημένη ομορφιά της βιομηχανίας της μόδας και τα καταφέρνει.

Το αποτέλεσμα είναι σαφώς πιο γήινο από όλες τις περασμένες φωτογραφίσεις που έχει φιλοξενήσει το περιοδικό και παραμένει εξίσου όμορφο και εντυπωσιακό.

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ