Release Athens 2017: Οι εντυπώσεις από τη 2η μέρα του μουσικού φεστιβάλ

Βροχή, τραγούδια κι έρωτας.



Η 2η και (δυστυχώς) τελευταία ημέρα του φετινού Release Athens- αφού ο κατά τ' άλλα αγαπητός Jay Kay φρόντισε γι' αυτό- ξεκίνησε με βροχή και ολοκληρώθηκε με μία μουσική λιακάδα που ζέστανε τις καρδιές όλων όσων αψήφησαν τις αποτρεπτικές καιρικές συνθήκες της 16ης Ιουνίου. Στο τέλος το μόνο που πλημμύρισε η Πλατεία Νερού, ήταν ο κόσμος.

Όλα ξεκίνησαν δειλά, αφού η βροχή έπεφτε με ανησυχητική διάρκεια γύρω στις 17:30 το απόγευμα, την ώρα δηλαδή που άνοιγαν οι πόρτες στο Φάληρο. Πολλοί ανησύχησαν για το αν η συναυλία θα κατάφερνε να πραγματοποιηθεί μέχρι τέλους, αλλά τελικά την απάντηση την έδωσε ο καιρός, ο οποίος άρχισε να βελτιώνεται λίγο μετά τις 20:00. Ωστόσο τα πρώτα group, δηλαδή οι Chinese Basement και οι Οmegaray, έπαιξαν υπό βροχή και κάπως αμήχανα. Ειδικά οι δεύτεροι αναγκάστηκαν να μικρύνουν την εμφάνισή τους και ήταν λιγάκι κρίμα.

Μετά τα ελληνικά acts σειρά είχαν οι Kadebostany, οι οποίοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό κάνοντας τον κόσμο που φώλιαζε κάτω από τις ομπρέλες του να ξεχάσει για λίγο τη μπόρα. Το μισό τους set έγινε υπό βροχή.

 

Οι ομπρέλες έκλεισαν οριστικά ενώ η μπάντα από τη Γενεύη έπαιζε τη δική της διασκευή στο Heroes του Bowie. Μάλιστα λίγο πριν κατέβει από τη σκηνή ο Kadebostan μας ευχαρίστησε θερμά αφού η χώρα μας ήταν, όπως είπε, η πρώτη που πίστεψε στο γκρουπ του και σημείωσε επιτυχία. Εννοείται πως ακούσαμε το Castle in the Snow, το Joy & Sorrow και το διασκευασμένο Crazy in Love.

Θα μπορούσαν να έχουν πει και το Walking in the Ghost, αλλά τους συγχωρούμε. Highlight της εμφάνισής τους φυσικά ήταν η performance του The National Anthem of Kadebostany.

 

 

Σειρά είχαν οι Archive, οι οποίοι ανέβηκαν στη σκηνή λίγο μετά τις 21:00 με το Driving in Nails και με τα visual effects στο wall να προμηνύουν μία πολύ δυνατή εμφάνιση.

΄

Σύσσωμη η λονδρέζικη μπάντα, από τους Pollard Berrier, τον Dave Pen και τη Holly Martin στα vocals μέχρι τους Darius Keeler και τον Danny Griffiths, οι Archive προσέφεραν ένα electro rock θέαμα. Το setlist περιελάμβανε τα παλιά κι αγαπημένα You Make Me Feel, το Bullets, το Violently και φυσικά το ελληνικό αγαπημένο Fuck U, το οποίο με το που "μπήκε" άναψε και το πρώτο-και μοναδικό καπνογόνο- στην Πλατεία Νερού για φέτος.

 

Η λίστα είχε και πολύ υλικό από το τελευταίο τους άλμπουμ, το The False Foundation.

Welcome back Archive #releaseathens #releasefestival2017 #archive

A post shared by Ladylikegr (@ladylike.gr) on

 

 

Γύρω στις 23:10 είχε φτάσει η ώρα που οι επικεφαλής της 2ης μέρας του Release Athens, θα ξεκινούσαν την εμφάνισή τους. Για τις επόμενες 2 ώρες και κάτι η σκηνή θα ανήκε αποκλειστικά στους Thievery Corporation.

Η μουσική κολεκτίβα από την Ουάσινγκτον ήρθε παρέα με τους κεντρικούς vocalists: Από την Natalia Clavier, την Racquel Jones και τον Puma Ptah μέχρι τη Loulou Ghelichkhani και τον Mr Lif, όλοι τους παρέλασαν διαδοχικά κι επαναλαμβανόμενα στη σκηνή.

Ο Rob Myers και το σιτάρ κατείχε κεντρική θέση, όσο οι Ashish Vyas και ο Rob Garza έδιναν κίνηση στο θέαμα. Όλα ξεκίνησαν με το ορχηστρικό The Forgotten People και τελείωσαν με το Heaven's Gonna Burn your Eyes.

Οι Thievery έστησαν το πάρτι τους στην κατάμεστη Πλατεία Νερού. Είπαν πολλά κομμάτια από το υπέροχο τελευταίο τους άλμπουμ, το The Temple of I & I, έπαιξαν ςναλλάξ τα reggae, τα hip hop, τα ανατολίτικα και τα πιο ατμοσφαιρικά κομμάτια τους, ενώ ακούσαμε φυσικά το Amerimacka και το The Heart's A Lonely Runner.

Η βασική τους performance ολοκληρλώθηκε με το Warning Shots και συμπληρώθηκε όχι από ένα, αλλά δύο πολύ πρόθυμα encore, τα οποία κορυφώθηκαν ενθουσιωδώς στο Lebanese Blonde και το The Richest Man in Babylon.

H αυλαία έπεσε αφήνοντας μια πολύ γλυκιά γεύση, με όσα προηγήθηκαν να μας ανταμείβουν στο έπακρον. Ίσως και να ξεχάσαμε για λίγο πως την επόμενη μέρα δεν θ' ακούγαμε τον Michael Kiwanuka στο Cold Little Heart, έστω και υπό βροχή.

Release Athens, εις το επανιδείν!

Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου Waitkinson

 

 

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ