14.000 παιχνίδια για ένα παιδί. Πώς επιλέγουμε το σωστό;

Μία συνεργασία των Public με την επιστημονική ομάδα της Gordon Hellas, αλλάζει τον τρόπο επιλογής και αξιολόγησης των παιδικών παιχνιδιών.

Ποιο είναι το κατάλληλο παιχνίδι για το κάθε παιδί; Σίγουρα δεν είναι ένα, αλλά ούτε κι όλα. Κι είναι τόσα πολλά. Αρκεί να του αρέσει για να του το αγοράσουμε; Αρκεί μήπως ν' αρέσει στους γονείς; Ποια είναι τα σωστά κριτήρια; Πώς μπορεί ένα κουτί με παιχνίδια να αναπτύξει στοχευμένα την ευφυΐα ενός παιδιού;

Επενδύοντας περαιτέρω στην ανάπτυξη της κατηγορίας των παιδικών παιχνιδιών, τα Public, σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα που συνέταξε η Gordon Hellas, προχώρησαν σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία, η οποία αφορά στην κατηγοριοποίηση των παιχνιδιών βάσει της ηλικίας και του τύπου ευφυΐας που συνδέεται με το κάθε παιχνίδι.

Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των "πολλαπλών ευφυϊών" του καθηγητή Howard Gardner, ο οποίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού Υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει 8 ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι 8 τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.

 

Τα Public αποτελούν έναν ιδανικό προορισμό για το παιδί. Προχωρώντας ένα σημαντικό βήμα παραπέρα, η Νο 1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με 54 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, σε συνεργασία  με την εξειδικευμένη επιστημονική ομάδα της Gordon Hellas, διαμόρφωσε μια ειδική digital εφαρμογή για τη διευκόλυνση επιλογής παιδικών παιχνιδιών με βάση τις πολλαπλές ευφυΐες αποκλειστικά στο www.public.gr και με βάση τη θεωρία των πολλαπλών ευφυϊών του Dr. Howard Gardner.

 

Η κατηγοριοποίηση όλων των παιχνιδιών έχει εφαρμοστεί και σε 4 καταστήματα Public (Γλυφάδα, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία) με ειδικές σημάνσεις. Ταυτόχρονα, το έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό, είναι στη διάθεση των καταναλωτών για να τους κατευθύνει στην αναζήτηση αυτή.

Βασικός στόχος της επιστημονικής ομάδας των ψυχολόγων που ανέλαβε να στήσει αυτό την πολύτιμη εξειδικευμένη μηχανή αναζήτησης παιχνιδιού είναι να βγουν στην επιφάνεια και να καλλιεργηθούν οι ευφυΐες των παιδιών μέσα από το παιχνίδι.

 

 

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ