LIFE

Η 2χρονη Lily Beddall με σύνδρομο Down γίνεται πρόσωπο καμπάνιας ρούχων

Η ιστορία της 2χρονης Lily Beddall, που έγινε το πρόσωπο καμπάνιας ρούχων εμφανίστηκε στο timeline μου λίγες μέρες μετά από ένα συγκινητικό βιντεάκι με ένα άλλο πανέμορφο και υπέροχο κορίτσι, που έλεγε στον κόσμο ότι είναι έξυπνη και μπορεί να κάνει ό,τι θελήσει. Το κοινό αυτών των παιδιών είναι ότι έχουν Σύνδρομο Down και μεγαλώνουν γνωρίζοντας ότι αυτό δεν θα σταθεί εμπόδιο στη ζωή τους.

This 7-year-old girl's message about Down syndrome is going viral

It's Down Syndrome Awareness Month, and this 7-year-old girl wants you to know something about Down syndrome — and people who have it: http://cbsn.ws/2dhU2Fy

Posted by CBS News on Friday, 14 October 2016

Όπως διαβάζουμε και στην ert.gr σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down”, μέρα που καθιερώθηκε το 2006 με πρωτοβουλία του γιατρού Στυλιανού Αντωναράκη, καθηγητή γενετικής στο Πανεπιστήμιο Γενεύης” με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου για τα άτομα που έχουν αυτή τη χρωμοσωμική διαταραχή.

Το γεγονός ότι με κατάλληλη εκπαίδευση και φροντίδα αυτή η διαταραχή δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην καθημερινότητα των παιδιών με σύνδρομο Down έχει αποδειχτεί πολλάκις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Noelia, που έγινε η πρώτη γυναίκα νηπιαγωγός με σύνδρομο Down και η Jamie Brewer, η οποία εμφανίστηκε στη σειρά American Horror Story αλλά και στην πασαρέλα.

Στη λίστα προστέθηκε και η μικρή Lily, η οποία έγινε το πρόσωπο της καμπάνιας των ρούχων Matalan, γεμίζοντας έτσι τα 217 καταστήματα της εταιρείας με φωτογραφίες της. Η μητέρα της δηλώνει ότι στο συμβόλαιο αναφέρεται πως η εταιρεία θέλει να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα ομορφιάς, ”Είμαστε τόσο περήφανοι για αυτήν και για όσα έχει καταφέρει. Η Lily έχει πολλούς φίλους και μπορεί να κάνει ό,τι και τα άλλα παιδιά”.