Θέλεις να κοιμάσαι καλύτερα; Βάλε το κατάλληλο χρώμα στην κρεβατοκάμαρα

Αν θες να κοιμάσαι σαν πουλάκι πρέπει ο τοίχος απέναντι να αλλάξει χρώμα.

Τα χρώματα επιδρούν στην υγεία και την ψυχική μας διάθεση και αυτό είναι κάτι που τονίζουν οι επιστήμονες εδώ και χρόνια. Αν θέλεις να ξαπλώνεις και να μην είσαι αναγκασμένη να μετρήσεις πάσης φύσεως αμνοερίφια για να κοιμηθείς πρέπει να κάνεις κάποια αλλαγή στο χρώμα του δωματίου.

Τα χρώματα της αϋπνίας είναι το κόκκινο, το πορτοκαλί και το ζωηρό κίτρινο, δηλαδή, τα "θερμά", τα οποία προκαλούν υπερδιέγερση.

Καλύτερα λοιπόν να αποφεύγεις αυτό το χρωματολόγιο στην κρεβατοκάμαρά σου, όπως επίσης το μωβ, το βαθύ μπλε, το χακί και το καφέ, που φέρνουν στο νου αρνητικά συναισθήματα.

Τα χρώματα που μπορούν να συμβάλλουν σε έναν ήρεμο ύπνο είναι τα παστέλ, το σπασμένο λευκό, το θαλασσί και το πολύ ανοιχτό πράσινο.

Μπορείς να ξεκινήσεις το βάψιμο.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ