O πιο αποτελεσματικός τρόπος άσκησης αν υποφέρεις συχνά από τη μέση σου

Η επιστήμη απεφάνθη. Σταμάτα λίγο να κάνεις ραχιαίους και διάβασε.

Τα μυοχαλαρωτικά και τα παυσίπονα δεν είναι η λύση. Οι πόνοι στη μέση, αποτέλεσμα ευαισθησίας, κακής στάσης σώματος, λάθος στρώματος, πολύωρης ορθοστασίας ή κατσικώματος στην καρέκλα απαιτεί σωματική άσκηση. Ένα υγιές κορμί πονάει πάντα λιγότερο.

Οι περισσότεροι από εμάς θεωρούμε πως οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι είναι ο καλύτερος τρόπος γυμναστικής για να δυναμώσει η μέση. Σαφώς και είναι μια επιλογή, αλλά σύμφωνα με μια πρόσφατα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση "Annals of Internal Medicine", ο χρόνιος πόνος στη μέση αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά με τη γιόγκα.

Η μελέτη έβαλε στο μικροσκόπιο τη μέση καθενός εκ των 320 συμμετεχόντων, κατοίκων Βοστόνης, έτσι για την ιστορία, οι οποίοι είχαν τη μέση τους συχνά πυκνά. Το δείγμα χωρίστηκε σε 3 ομάδες, η μία έκανε γιόγκα, η άλλη φυσιοθεραπεία, ενώ η 3η διάβαζε μέσω σχετικής βιβλιογραφίας και newsletters και προσπαθούσε να λύσει το πρόβλημα εφαρμόζοντας ό,τι διάβαζε. Αυτό που προέκυψε ήταν πως η γιόγκα ήταν ο καλύτερος τρόπος να φερθεί κάποιος στη μέση του. Η 1η ομάδα μείωσε τη λήψη παυσιπόνων και πονούσε λιγότερο.

Namaste λοιπόν!

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

Clinique Beautylike

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ