Η παραλλαγή στα squats που θα σε βοηθήσει να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες

Κάψε περισσότερο λίπος σε λιγότερες επαναλήψεις.

Είναι μια από τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες ασκήσεις για το σώμα. Τα squats (κοινώς καθίσματα) σμιλεύουν πόδια και σφίγγουν οπίσθια ενώ, ταυτόχρονα, ενδυναμώνουν κορμό. Για να στο πούμε και πιο επιστημονικά, κάνουν δουλίτσα. Το καλύτερο; Δεν χρειάζεται καν να βγεις από το σπίτι για να εκτελέσεις την συγκεκριμένη άσκηση.

Για εσένα που δεν έχεις ιδέα για ποιο πράγμα μιλάμε, τα squats γίνονται ως εξής: (Πολύ χοντρικά) ενώ βρίσκεσαι σε όρθια θέση, λυγίζεις γόνατα και χαμηλώνεις κορμό ρίχνοντας το βάρος στις φτέρνες των ποδιών σου.

Κι ενώ αυτή η άσκηση λειτουργεί από μόνη της σαν πυροβόλο για το μυικό σου σύστημα, υπάρχει μια παραλλαγή που μπορεί να την κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική.

Squats με αναπηδήσεις. Συνδυασμός-ηφαίστειο που καίει ακόμα περισσότερες θερμίδες.

via GIPHY

 

Για να το κάνεις στάσου όρθια τοποθετώντας τα πόδια σου στο άνοιγμα της λεκάνης σου, χαμήλωσε όπως θα έκανες σε ένα κανονικό squat και, για να σηκωθείς, πήδα. Επανάλαβε 4 φορές και στην τελευταία επανάληψη, μείνε σε καθιστή θέση για 30 δευτερόλεπτα πριν πηδήξεις προς τα πάνω.

Επανάλαβε αυτό το σετ για 8 φορές. Ναι προφανώς θα πονέσεις (εννοούμε μυικά πάντα), προφανώς θα ιδρώσεις αλλά, βάζουμε στοίχημα ότι, όταν αρχίσεις να αισθάνεσαι γλουτούς, μηρούς και κοιλιακούς  πιο σφιχτούς, αυτό θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ