Θες να χάσεις λίπος από τα χέρια; Αυτές είναι οι σωστές ασκήσεις

Ένα πανεύκολο πρόγραμμα ασκήσεων για σφιχτά, γραμμωμένα χέρια.

Μπορεί οι γλουτοί και η κοιλιά να είναι τα 2 πρώτα μέρη του κορμιού σου που σου έρχονται στο μυαλό όταν η κουβέντα έχει τίτλο "συσσώρευση λίπους", αλλά η αλήθεια- και το λίπος δυστυχώς- κρύβεται (κι) αλλού. Πού; Στα χέρια. Τα περίφημα μπρατσάκια μας, που ξαφνικά αρχίζουν και κρέμονται από τον αγκώνα και πάνω, ειδικά από μία ηλικία κι έπειτα.

Πώς σφίγγει αυτό το δέρμα που πάει πέρα-δώθε; Εύκολα. Πάρε τα βαράκια σου και κάνε ό,τι ασκήσεις βλέπεις στο παρακάτω βίντεο, ώστε να σμιλέψεις άμεσα δικέφαλα, τρικέφαλα, ώμους και δελτοειδείς.

Δεν χρειάζεται ούτε να σηκώνεις πολλά κιλά, ούτε να δοκιμάζεις σύνθετες ασκήσεις. Αρκεί να έχεις μία συνέπεια και να μην παραλείπεις την άσκηση. Με τρεις φορές την εβδομάδα επανάληψη, τα αποτελέσματα θα είναι ορατά λίαν συντόμως κι αυτό γιατί τα χέρια είναι από τα σημεία του κορμιού σου στα οποία η γυμναστική "πιάνει" σχετικά εύκολα.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

Clinique Beautylike

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ