Ασκήσεις για να ξεπιαστείς αν κάθεσαι πολλές ώρες στο γραφείο

Νιώθεις το κορμί σου πιασμένο γιατί κάθεσαι πολλές ώρες στο γραφείο; Γρήγορα κλικ.

Αυτή τη στιγμή ενδέχεται να διαβάζεις αυτό το post καθισμένη στο γραφείο σου. Σκέψου λίγο, πόσες ώρες είσαι καρφωμένη στην καρέκλα; Πότε ήταν η τελευταία φορά που τεντώθηκες και χαλάρωσες λίγο την πλάτη ή τα χέρια σου; Η καθιστική ζωή στο γραφείο επιβαρύνει σημαντικά την φυσική σου κατάσταση και την υγεία του μυοσκελετικού συστήματός σου.

Σε περίπτωση που δεν επισκέπτεσαι το γυμναστήριο ούτε για να δεις πως είναι το εσωτερικό του ήρθε η ώρα να μάθεις κάποιες ασκήσεις, τις οποίες μπορείς να κάνεις ακόμα και όταν είσαι στη δουλειά. Έτσι θα καταφέρεις και να μειώσεις του πόνους, που πολύ πιθανόν έχεις αλλά και να δυναμώσεις το κορμί σου.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα βρεις 4 διαφορετικές ασκήσεις για να τεντώσεις τον κορμό σου και να ανακουφίσεις την πίεση στη μέση και τον αυχένα σου.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ