9 ασκήσεις stretching για να ξεπιαστούν τα πόδια σου

Αν έχεις πιαστεί και δεν μπορείς να σηκωθείς από την καρέκλα ή να κατέβεις τις σκάλες, σου έχουμε τη λύση.

Το πιάσιμο μετά τη γυμναστική είναι κάτι που με διχάζει: από τη μία χαίρομαι γιατί είναι η επιβεβαίωση και τα πειστήρια, ότι αυτό για το οποίο κουραζόμουν στην προπόνηση, όντως γυμνάστηκε, αλλά από την άλλη τα πιασμένα πόδια για παράδειγμα, μπορούν να σου "καταστρέψουν" τη μέρα.

Έχουν υπάρξει αρκετές φορές που δυσκολεύτηκα να ανέβω σκάλες στο μετρό, να πάω μέχρι τον κάτω όροφο στο γραφείο, να σηκωθώ από την καρέκλα, το κρεβάτι ή τον καναπέ, ή να σκύψω να πιάσω τα κλειδιά μου, κι όλ' αυτά επειδή τα squats δούλεψαν λίγο παραπάνω στην περιοχή των γοφών απ' όσο άντεχα.

Αν κι εσύ έχεις ζήσει την κατάσταση "πιασμένα μπούτια", ξέρεις πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω. Παρακάτω, λοιπόν, θα βρεις 9 ασκήσεις stretching που θα βοηθήσουν τους μυς σου στην περιοχή των ποδιών να χαλαρώσουν και να ξεπιαστούν.

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ