5 τρόποι για να μην αποφύγεις τη γυμναστική όταν έχεις περίοδο

Όχι άλλες δικαιολογίες! Μια χαρά μπορείς να γυμναστείς, ακόμα και στις δύσκολες μέρες.

Όταν έχεις περίοδο η ζωή ξαφνικά γίνεται πολύ πιο δύσκολη, ενώ εσύ νιώθεις ότι όχι μόνο δε μπορείς να την αντιμετωπίσεις, αλλά προτιμάς να κουκουλωθείς, να δεις την αγαπημένη σου σειρά και να τρως βλακείες μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Όμως όταν έχεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής, η αποχή μιας εβδομάδας, μπορεί να σε πάει αρκετά πίσω, οπότε χρειάζεσαι λύση στις πιο συνηθισμένες δικαιολογίες που χρησιμοποιείς απέναντι στη φίλη σου, τον γυμναστή σου και τον ίδιο σου τον εαυτό, προκειμένου να αποφύγεις την προπόνηση.

1. Έχεις κράμπες

Κάνε αερόβια άσκηση. Έτσι απελευθερώνονται περισσότερες ενδορφίνες, οι οποίες μειώνουν τις κράμπες και τους πονοκεφάλους. Επίσης με την αερόβια άσκηση αυξάνεται η ροή του αίματος και μειώνεται η δυσφορία.

2. Δεν κοιμήθηκες καλά

Μην σηκωθείς από το κρεβάτι. Κάνε διαλογισμό, καθώς οι βαθιές αναπνοές χαλαρώνουν ολόκληρο το σώμα, και κάνε κοιλιακούς, ενώ είσαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι.

3. Νιώθεις πιασμένη

Κάνε stretching. Θυμήσου να παίρνεις βαθιές ανάσες, οι οποίες βοηθούν στο να ξεπιαστεί όλο σου το σώμα. Κατά τη διάρκεια της περιόδου έχεις μειωμένη προγεστερόνη, οπότε έχεις και περισσότερη δύναμη και ενέργεια (κι όμως!).

4. Δεν έχεις όρεξη

ΧΟΡΕΨΕ! Ο χορός καταπολεμά το πιάσιμο, την κατήφεια, τη μιζέρια και θα σου χαρίσει ένα τεράστιο χαμόγελο.

5. Έχεις δουλειά

Μπορείς να γυμναστείς ΠΑΝΤΟΥ. Από την καρέκλα του γραφείου σου, το κρεβάτι, τον καναπέ, την κουζίνα, άλλωστε χρειάζεσαι μόνο 5 με 10 λεπτά για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ