3 λόγοι που δεν πρέπει να γυμνάζεσαι μεθυσμένη

Σε περίπτωση που τα έπινες μέχρι το πρωί, καλύτερα να ακυρώσεις την προπόνηση της επόμενης μέρας.

Υπάρχουν πολλά σενάρια για να συμβεί αυτό: είτε ήπιες σε επαγγελματικό meeting και μετά έχεις κανονίσει να πας γυμναστήριο, είτε βγήκες το βράδυ της Παρασκευής και το ένα ποτό έγινε ένα βαρέλι μπύρα, υπάρχουν πάντως σίγουρα τρόποι, ώστε να οδηγηθείς μεθυσμένη πάνω στο ελλειπτικό.

Σίγουρα ξέρεις ήδη ότι αυτή είναι μια κακή ιδέα, αλλά εμείς εδώ μιλάμε με επιχειρήματα. Οπότε αν κάποια στιγμή τύχει να μεθύσεις και λίγη ώρα μετά αποφασίσεις πως δε θες να χάσεις τη γυμναστική σου, σου έχω τρεις λόγους για να το μετανιώσεις όσο είναι καιρός.

1. Το αλκοόλ παρατείνει το χρόνο επαναφοράς των μυών

Η κατανάλωση αλκοόλ έχει αποδειχθεί ότι αλλοιώνει τα ποσοστά της σύνθεσης του γλυκογόνου των μυών και μειώνει τη σύνθεση των μυϊκών πρωτεϊνών, παρατείνοντας συνολικά το χρόνο αποκατάστασης και επαναφοράς των μυών.

2. Το αλκοόλ κάνει πιο δύσκολο τον χειρισμό των οργάνων του γυμναστηρίου

Απλά σκέψου να έχεις μεθύσει και να πρέπει να τρέξεις μαζί με τον διάδρομο ή να συνδυάσεις χέρια - πόδια στο ελλειπτικό. Είναι σχεδόν βέβαιο πως δε θα πάει πολύ καλά αυτό. Ειδικά το να σηκώσεις βάρη, δε θα είναι και ό,τι καλύτερο.

3. Το αλκοόλ είναι διουρητικό

Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις, όταν γυμνάζεσαι, πέρα από τον υπερβολικό ιδρώτα που παράγεις, δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Η αφυδάτωση πλησιάζει και πρέπει να την αποφύγεις.

Όπως κατάλαβες, καλύτερα να μείνεις σπίτι, να κοιμηθείς.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ