Το 20λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που θα διώξει τους πόνους από τη μέση σου

Ασκήσεις που γυμνάζουν τον κορμό και παράλληλα καταπραΰνουν αυτόν τον επίμονο πόνο στη μέση.

Το σαββατοκύριακο έφτασε. Άλλη μία εργάσιμη εβδομάδα έλαβε τέλος αφήνοντάς σου τη γνωστή οσφυαλγία, η οποία σε "κόβει" στα 2 συχνά πυκνά.

Αποτέλεσμα της ασταμάτητης επαφής σου με την καρέκλα από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και της έλλειψης σωματικής άσκησης, ο πόνος στη μέση δεν υποχωρεί ούτε με 45 δεήσεις στον Ιπποκράτη.

Κάνε λοιπόν κάτι πιο αποτελεσματικό από το να τη βαστάς με τις παλάμες σου. Το παρακάτω πρόγραμμα stretching διάρκειας 20' που ανακουφίζει, ενώ ταυτόχρονα γυμνάζει την πολύπαθη περιοχή.

 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ