Πώς θα κάψεις 150 θερμίδες μέσα σε 8 λεπτά

Ένα σύντομο αλλά αποτελεσματικό αερόβιο πρόγραμμα για τις μέρες που δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου.

Αν ο λόγος (ή η δικαιολογία σου) που δεν γυμνάζεσαι τακτικά είναι η έλλειψη χρόνου και οι πολλές υποχρεώσεις στο σπίτι, τη δουλειά και τη ζωή γενικότερα, μάλλον θα πρέπει να βρεις κάτι άλλο να προβάλλεις, καθώς η δουλειά γίνεται και σε λίγα λεπτά μέσα. Δεν χρειάζεται να έχεις όλο το πρωί ή όλο το απόγευμα ελεύθερο για να κανονίσεις γυμναστική.

Ειδικά τις μέρες που ο χρόνος είναι χρήμα, 10 λεπτά αρκούν ώστε να ανεβάσεις παλμούς, να κάψεις θερμίδες και να τονώσεις το σώμα σου. Συγκεκριμένα, 8 λεπτά αερόβιας άσκησης είναι ό,τι πρέπει. Φόρα κάτι άνετο και κάνε ό,τι βλέπεις στο παρακάτω βίντεο:

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ