Πόσο συχνά χρειάζεται να γυμνάζεις τα πόδια σου αν θέλεις να δεις διαφορά

Ποιες είναι οι δύο βασικές ασκήσεις δεν πρέπει ποτέ να λείπουν από τη fitness ρουτίνα σου.

Το καλοκαίρι -θέλεις, δε θέλεις- είναι η εποχή των ποδιών. Το σημείο του σώματος που το χειμώνα κρύβεται κάτω από τζιν, παντελόνια, κολάν και καλσόν, το καλοκαίρι βγαίνει με φόρα προς τα έξω αναδεικνύοντας τη θηλυκότητα και τον ερωτισμό σου.

Εδώ στο Ladylike και συγκεκριμένα στη στήλη που διαβάζεις έχουμε γράψει πολλές φορές για ασκήσεις για πιο καλλίγραμμα πόδια.

Ας πούμε λοιπόν ότι για φέτος ένα από τα body goals σου για το καλοκαίρι είναι και τα πόδια σου. Είτε αυτό που θέλεις είναι να αποκτήσεις (πιο) αδύνατα πόδια, είτε να τα ενδυναμώσεις μυικά, το μόνο σίγουρο είναι ότι, στην προπόνησή σου, χρειάζεται να συμπεριλάβεις τα βάρη και τις ασκήσεις με το βάρος του σώματός σου. Το τρέξιμο ή το περπάτημα από μόνα τους δεν αρκούν.

Η Kristy Zurmuhlen, γυμνάστρια με έδρα τη Νέα Υόρκη, λέει πως το ιδανικό, αν θέλεις να δεις ουσιαστική διαφορά στα πόδια σου είναι να τα γυμνάζεις δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα ως κομμάτι μιας προπόνησης για όλο το σώμα ή δύο φορές την εβδομάδα αν σε κάθε σου προπόνηση εστιάζεις σε μια περιοχή του σώματος.

Σε κάθε περίπτωση, η Zurmuhlen λέει πως όταν γυμνάζεις τα πόδια σου επιβάλλεται, στο πρόγραμμά σου, να υπάρχουν ασκήσεις που εστιάζουν στην περιοχή μηρών-γλουτών όπως άρσεις θανάτου (και παραλλαγές τους), αλλά και ασκήσεις για τους τετρακέφαλους των μηρών όπως squats (και παραλλαγές τους). Άρσεις θανάτου και squats (καθίσματα) είναι οι δύο βασικές ασκήσεις για να κάνεις τους μυς να δουλεύουν με ρυθμό, να μεγιστοποιήσεις τις καύσεις και, τελικά, να πετύχεις την απώλεια λίπους και τη μυική ενδυνάμωση.

Και μιας που τα λέμε όλα αυτά ορίστε και μερικές πολύ χρήσιμες παραλλαγές των παραπάνω ασκήσεων που αξίζεις να συμπεριλάβεις στη fitness ρουτίνα σου .

Άρσεις θανάτου με βαράκια

Squat με λάστιχο

Split squat

via GIPHY

 

SHARE

Clinique Beautylike

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ