Η αλήθεια ενός τυριού με χαμηλά λιπαρά

Πώς μια μικρή αλλαγή στις διατροφικές συνήθειές σου μπορεί να κάνει τη διαφορά στη ζωή, και τη ζυγαριά σου.

Τυρί, μια τροφή εθισμός. Σκέτη απόλαυση με πολλαπλά οφέλη για την υγεία σου, αφού οι επιστημονικές έρευνες που βάζουν στο μικροσκόπιο την πιο αγαπημένη κίτρινη τροφή όλων μας, επαναλαμβανόμενα βγάζουν το πόρισμα πως η κατανάλωση του τυριού εξασφαλίζει μακροζωία. Αρκεί βέβαια το τυρί να είναι ποιοτικό και όχι υψηλό σε λιπαρά.

Ένα τυρί χαμηλών λιπαρών δεν υστερεί σε τίποτα παρά μόνο σε θερμίδες και λίπος σε σχέση με ένα πλήρες τυρί. Η γεύση του είναι τόσο πλούσια που πραγματικά δεν υπάρχει η παραμικρή δικαιολογία ώστε να μην καταλώνουμε αποκλειστικά ημιάπαχα τυριά. Και είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο έχουν μπει στη ζωή μας λαχταριστά, γευστικά είδη τυριών με χαμηλές θερμίδες.

Είναι ωραία να ξέρεις ότι υπάρχει ένα τυρί που στηρίζει τις επιλογές σου για μία σωστή διατροφή και έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ένα κίτρινο τυρί με υπέροχη, γεμάτη γεύση το οποίο, χάρη στα ελάχιστα λιπαρά του συμβάλλει σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Αν θεωρείς ότι τα χαμηλά λιπαρά σημαίνουν και χαμηλότερη πρόσληψη βιταμινών ή θρεπτικών στοιχείων για τον οργανισμό σου, η ειδικός Διαιτητικής Θεώνη Καρδάση σε διορθώνει και εξηγεί γιατί κάτι τέτοιο είναι απλά μύθος:

"Αρχικά το τυρί περιέχει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και είναι πλούσιο σε ασβέστιο, μαγνήσιο, Β12 και φώσφορο. Όσο πιο κίτρινο είναι το τυρί, τόσο περισσότερη βιταμίνη Α και β-καροτένη έχει. Ειδικά το ασβέστιο, για το οποίο φημίζεται ως γαλακτοκομική τροφή, μην ξεχνάμε πως ρυθμίζει το μεταβολισμό. Πολλοί πιστεύουν ότι επιλέγοντας ένα τυρί χαμηλό σε λιπαρά δεν παίρνουν την απαιτούμενη ποσότητα ασβεστίου. Όμως αξίζει να σημειωθεί ότι το ημιάπαχο τυρί διατηρεί τα θρεπτικά του συστατικά και είναι εξίσου νόστιμο, όπως όλοι ξέρουμε. Μπορείτε λοιπόν να το συνδυάζετε με υδατάνθρακες σύνθετους όπως ψωμί ολικής αλέσεως, ενώ μία πιο υγιεινή αλλά και γκουρμέ επιλογή είναι ο συνδυασμός του με σταφύλια, σύκα, χουρμάδες η ελιές. Μια μερίδα τυρί 30 γραμ. μας δίνει σχεδόν το 1/3 της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης σε ασβέστιο και βιταμίνη D. Αν γυμνάζεστε προσθέστε στο διατροφολόγιό σας το τυρί χαμηλών λιπαρών για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα" είναι η γνώμη της ειδικού.

Αν λοιπόν ψάχνεις το κίτρινο τυρί με την πιο υπέροχη γεύση και μόλις 10% λιπαρά, τότε βάλε Fina στην καθημερινή σου διατροφή. Έχει όλη τη γεύση ενός κίτρινου τυριού, καθώς αφήνεται να ωριμάσει για τουλάχιστον 4 μήνες ενώ μία μόλις φέτα 30 γραμ. καλύπτει το 20% των ημερήσιων αναγκών σε πρωτεΐνη, το 39% σε ασβέστιο, το 30% σε φώσφορο και το 28% σε βιταμίνη Β12, που έχουμε ανάγκη ως ενήλικες, το οποίο σημαίνει πως συμβάλλει στη διατήρηση των μυϊκών ιστών του σώματος κι ενός γερού σκελετού, στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού, του νευρικού και ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς και στη μείωση της κόπωσης.

Αν λοιπόν στόχος σου είναι μια ζωή όλο υγεία που δεν στερείται γεύσης και απολαύσεων, το Fina είναι το τυρί που θα στηρίξει το διατροφικό σου προφίλ, αφού αποτελεί ιδανική λύση για ένα υγιεινό σάντουιτς, μια φρέσκια σαλάτα, τα αγαπημένα σου ζυμαρικά και κάθε φαγητό που συνδυάζεται με τυρί!

Και μην ξεχνάς πως το να αλλάξεις τη διατροφή σου προς το καλύτερο με αυτόν τον πανεύκολο, απολαυστικό τρόπο  είναι μία πολύ καλή αρχή. Αλλά δεν αρκεί. Υπάρχει μια ακόμα απλή αλλαγή για την υγεία σου: Βάλε περισσότερο περπάτημα στις καθημερινές σου μετακινήσεις!  Ένας γρήγορος περίπατος για 30-40 λεπτά, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, είναι αρκετός για έναν...φίνο τρόπο ζωής!

via GIPHY

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ