Αυτός είναι ο λόγος που λαχταράς junk food όταν δεν κοιμάσαι σωστά

Η έλλειψη ύπνου δεν δημιουργεί μόνο μαύρους κύκλους, ανοίγει την όρεξη και για "βρωμιές".

Το πόσο σημαντικός κι ωφέλιμος είναι ο καλός ύπνος των 7-8 ωρών για τη συνολική υγεία σου έρχεται να επιβεβαιώσει μια ακόμα έρευνα, από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, η οποία εστιάζει στο πώς και πόσο επηρεάζεται το αίσθημα της πείνας από το γεγονός ότι πέρασες στο κρεβάτι σου λιγότερες ώρες από εκείνες που έπρεπε. Όταν δεν κοιμάσαι αρκετά, οι λιγούρες γίνονται ακατανίκητες, το ξέρεις.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο πάνω από το 1/3 των ενήλικων ατόμων κοιμάται λιγότερο από 7 ώρες, ενώ τα στοιχεία δείχνουν πως πολλά παιδιά και έφηβοι ακολουθούν το ίδιο κακό παράδειγμα. Οι παρενέργειες της κακής ποιότητας ύπνου δεν περιορίζονται μόνο στους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια, την εξασθενημένη μνήμη, την έλλειψη απόδοσης, συγκέντρωσης, καλής διάθεσης, κοκ, αλλά και στην επιθυμία για κακά λιπαρά και "σαβουρίτσες". Το σώμα σου "λυσσάει" για ανθυγιεινή τροφή και ο βασικός λόγος δεν είναι η αναπλήρωση της ενέργειας με τρόπο απολαυστικό (κρέμα σοκο-μπανάνα-μπισκότο αντί για 2 κουταλιές ταχίνι, ας πούμε), αλλά το ότι η έλλειψη ύπνου αυξάνει την ευαισθησία του εγκεφάλου στις μυρωδιές των φαγητών.

Η Φαρμακευτική Σχολή στο πανεπιστήμιο Feinberg του Σικάγου επιβεβαιώνει τα παραπάνω με πείραμα στο οποίο τα άτομα που είχαν κοιμηθεί 4 ώρες λιγότερο μύριζαν πιο έντονα τις πατάτες τηγανητές και τα ντόνατς σε σχέση με εκείνους τους πιο εγκρατείς που είχαν κλείσει 8ωράκι ύπνου. Το τμήμα του εγκεφάλου που ελέγχει την ένταση της όσφρησης γίνεται πιο ευερέθιστο σε συνθήκες κούρασης και κατόπιν μυαλό και σώμα βαράει ανταρσία με κεντρικό σύνθημα "θέλω να φάω τα πάντα". Και το εννοούν.

via GIPHY

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ