6 απλοί τρόποι να χάσεις λίπος από την κοιλιά μέσα σε 2 εβδομάδες

Αυτό το σωσίβιο γύρω από την κοιλιά σου μαυρίζει την καρδούλα; 6 εύκολα πραγματάκια θα το εξαφανίσουν.

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σε κάνω να πιστέψεις πως μέσα σε 14 μέρες μπορείς να γίνεις "φέτες", αλλά νομίζω πως δεν πρέπει να είναι αυτό το ζητούμενό σου- ειδικά αν δεν γυμνάζεσαι κι αν δεν δείχνεις την κοιλιά σου κάπου για να βγάλεις τα προς το ζην. Αρκεί να ξεφουσκώσεις και να αισθάνεσαι όσο το δυνατόν πιο ανάλαφρη μέσα στο ψηλόμεσο τζινάκι που όλα τα μαρτυράει σε περίπτωση πολλαπλής παρασπονδίας. Αν καταφέρεις και κάνεις κομμάτι της ρουτίνας σου τα παρακάτω κυρίως διατροφικά tips, τότε όλα θα είναι και θα δείχνουν καλύτερα γύρω από την κοιλιά σου- και όχι μόνο. Όσο πιο πολύ τα διατηρήσεις, τόσο μονιμότερο θα είναι το αποτέλεσμα.

Βγες για περίπατο πριν το πρωινό

Βάλε το ξυπνητήρι μισή ώρα νωρίτερα και κάνε μία βόλτα με βήμα ταχύ, ιδανικά έχοντας πιει μόνο ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι.

Όταν γυρίσεις, φάε βρώμη

Θες με γάλα; Θες με ζεστό νερό; Θες με γιαούρτι; Όπως και να 'ναι, βρώμη να 'ναι, που μειώνει τη χοληστερόλη και τα επίπεδα της γλυκόζης. Πρόσθεσε και κανέλα που είναι γευστική και βοηθάει στην καταπολέμηση του λίπους. 

Διαλέγεις κόκκινα φρούτα αντί για πράσινα

Για παράδειγμα μήλα κλασικά αντί για ξινόμηλα, δαμάσκηνα αντί για αχλάδια και berries γενικώς.  Ο λόγος; δεν είναι μόνο ότι κάνουν καλό στην καρδιά αλλά αποτελούν επίσης "βόμβα" αντιοξειδωτικών, έχουν λίγες θερμίδες και τα φλαβονοειδή που περιέχουν (εξ' ου το κόκκινο χρώμα) εμποδίζουν την αποθήκευση του λίπους. 

Κάνεις φίλο σου το αβοκάντο

Έχει αρκετές θερμίδες (330 το τεμάχιο, γι' αυτό και πρέπει να τρώγεται με μέτρο, αλλά η κατανάλωσή του συνδέεται με απώλεια βάρους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς και με τη μείωση των επιπέδων της ''κακής'' χοληστερόλης. 

Τρως αυγά

Γιατί οι άνθρωποι που στηρίζουν τη διατροφή τους στην πρωτεΐνη καίνε περίπου 70 θερμίδες περισσότερες την ημέρα. Το αυγό και ειδικά το ασπράδι του ενδείκνυται ως πηγή πρωτεΐνης και είναι μία από τις ιδανικές τροφές για δίαιτα.   

Πίνεις πολύ νερό (κι όχι) μόνο

Τα 8 ποτήρια νερό είναι το μόνο σίγουρο όταν μιλάμε για απώλεια λίπους με φυσικό τρόπο. Αν θες να κάνεις το κάτι παραπάνω, πίνε δύο κούπες μέντα μέσα στη μέρα.

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ