4 λάθη που κάνεις και σε παχαίνουν τα δημητριακά

Το ότι λέει το κουτί "βρώμη" δεν δικαιολογεί τίποτα. Τα δημητριακά αν δεν τα προσέξεις, θα σε "φάνε".

Κατέχουν περίοπτη θέση σε ό,τι λέμε "υγιεινή διατροφή". Τα δημητριακά, κυρίως εκείνα της ολικής άλεσης και η βρώμη συγκεκριμένα, είναι πηγή βιταμινών πρωτεΐνης, σιδήρου, μαγνησίου, ψευδαργύρου και φυσικά φυτικών ινών. Είναι η ιδανική λύση για το πρωινό γεύμα, αλλά και για το βραδινό. Ωστόσο όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι μπορείς ν' αδειάζεις όλη τη συσκευασία μέσα στο μπολ με το γάλα, γιατί έτσι δουλίτσα δεν γίνεται. Μην τα βγάλεις ποτέ από την καθημερινότητά σου, αρκεί να αποφεύγεις τα παρακάτω λαθάκια.

Το παρακάνεις με την ποσότητα

Όπως ανέφερα και παραπάνω, είτε είναι βρώμη, είτε μούσλι, είτε το κλασικό δημητριακό νιφάδα, η ποσότητά του δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 3-4 κουταλιές της σούπας. Είναι υγιεινή τροφή, αλλά δεν είναι αέρας, έχει θερμιδική αξία. Ειδικά τα κλασικά δημητριακά και η γκρανόλα ή εκείνα με τη σοκολάτα, έχουν ζάχαρη.

Τρως πολύ μούσλι και τέτοια

Η γκρανόλα και το μούσλι είναι ένα mix δημητριακών- ολικής άλεσης, δεν διαφωνούμε- με αποξηραμένα φρούτα, στα οποία, επειδή το νερό και η υγρασία έχουν αφαιρεθεί, είναι φυσικό όλη η ζάχαρη και οι θερμίδες να εξακολουθούν να υφίστανται σε πιο συμπυκνωμένη μορφή. Προτίμησε πιο απλές μορφές δημητριακών, χωρίς πολλά πολλά, όπως είναι το πίτουρο.

Τα τρως λάθος ώρα

Τα δημητριακά με σοκολάτα (κι ας είναι μαύρη) ή με φρούτα, καλύτερα να τα τρως το πρωί, όχι το βράδυ. Ένα μπολ γάλα με κορν φλέικς έχει περισσότερες θερμίδες (μπορεί να αγγίξει τις 400)  από ένα αντίστοιχο με πράσινη σαλάτα και 30 γραμ. τυρί.

Ρίχνεις μέσα διάφορα

Όπως κακάο με ζάχαρη, μέλι (πάνω από μια κουταλιά του γλυκού), μία ολόκληρη μπανάνα, ξηρούς καρπούς και άλλα τέτοια που ναι μεν είναι υγιεινά, αλλά σε συνδυασμό και σε ελεύθερη ποσότητα σου προσθέτουν θερμίδες. Αν είναι να το κάνεις, κάν' το σωστά για να βγαίνει και αποτέλεσμα. Αλλιώς φάε ένα κρουασάν σοκολάτας, να το ευχαριστηθείς κιόλας. 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ