11 νόστιμα σνακ που δεν ξεπερνούν τις 150 θερμίδες

Οι πιο έξυπνοι και υγιεινοί τρόποι να ξεγελάσεις την πείνα σου ανάμεσα στα κυρίως γεύματα!

Θα είμαι σαφής: Αν στη διατροφή σου δεν παρεμβάλλονται μικρά, υγιεινά γεύματα μεταξύ των αντίστοιχων κυρίως, ο μεταβολισμός σου είναι καταδικασμένος να δουλεύει στο ρελαντί κι εσύ θα παλέψεις διπλά ώστε να ξεφορτωθείς εκείνα τα παραπανίσια κιλάκια γιατί όταν αφήνεις το στομάχι άδειο για ώρες, πού να δείξεις εγκράτεια με το που εμφανιστεί μπροστά σου φαΐ. 

Ωστόσο για να έχει αξία και όφελος το σνακ είπαμε: πρέπει να είναι υγιεινό, όχι τα πατατάκια από το ντουλάπι ή 5 σοκολατάκια μέσα από τη φοντανιέρα. Διαλέγεις κάτι χορταστικό, νόστιμο με πολλαπλά οφέλη και άρα με τις ευλογίες των ειδικών της διατροφής. Όπως:

> 14 ανάλατα αμύγδαλα: 98 θερμίδες

> 2 φλιτζάνια σπιτικό ποπ κορν: 140 θερμίδες

> Smoothie με φράουλες, μήλο, σταφίδες και κανέλα: 150 θερμίδες

> 1 κομμάτι μαύρη σοκολάτα με ξηρούς καρπούς: 120 θερμίδες

> 1 βραστό αυγό και 2 ρυζογκοφρέτες: 150 θερμίδες

> Μισό αβοκάντο και 50 γραμμάρια τυρί cottage: 150 θερμίδες

> 1 μήλο και 2 ατομικά τυράκια χαμηλών λιπαρών: 140 θερμίδες

> 1 γιαούρτι 2% και 1 κούπα φράουλες: 150 θερμίδες

> 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 1 κ.τ.γ. φυστικοβούτυρο: 100 θερμίδες

> 4 μικρά ροδάκινα: 100 θερμίδες

> 100 γραμ. χούμους και μισό αγγούρι: 150 θερμίδες

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ