"Color your Moments":Όλα όσα έγιναν στην εντυπωσιακή έκθεση φωτογραφίας με θέμα τη Γυναίκα

Από την Keratin Color και τη Ρούλα Ρέβη.

Μια μοναδική εκδήλωση γεμάτη λάμψη πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου στο φωτογραφικό Studio ATH, από την Keratin Color για τα ΜΜΕ με αφορμή τη καμπάνια επικοινωνίας "Color your Moments" και το Ladylike ήταν εκεί για να σου μεταφέρει όλα όσα έγιναν στο λαμπερό event.

Οι 15 τυχερές νικήτριες του digital διαγωνισμού που έτρεξε στο πλαίσιο της καμπάνιας Color your Moments έζησαν μια μοναδική εμπειρία επαγγελματικής φωτογράφισης από τη φωτογράφο των stars Ρούλα Ρέβη. Μαζί τους φωτογραφήθηκε και η ίδια η Ρούλα, καθώς και οι 3 ambassadors της καμπάνιας, οι αγαπημένες bloggers Μυρτώ Κάζη , Νατάσα Μπερέκου και Κυριακή Χαριτάκη.

Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία 15 μοναδικών πορτραίτων, με την επιμέλεια της Ρούλας Ρέβη, με πρωταγωνίστριες τις νικήτριες του διαγωνισμού που στόχο είχαν να δώσουν φως στο πρόσωπο της καθημερινής γυναίκας, αλλά και σε όλες τις στιγμές που χρωματίζουν τη ζωή μας και την κάνουν πιο όμορφη.

 

 

 

Η αποκάλυψη των πορτραίτων έγινε στην λαμπερή εκδήλωση. Εκεί ήταν η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Beauty Retail της Henkel και η Ρούλα Ρέβη που μας υποδέχθηκαν και συζήτησαν μαζί μας  για τις απαιτήσεις της καθημερινότητας αλλά και την ανάγκη που έχουμε ως γυναίκες να βρίσκουμε τις στιγμές που "χρωματίζουν" τη μέρα!

 

"To Color Your Moments" είναι μια αγαπημένη μας καμπάνια από την Keratin Color, η οποία αγαπήθηκε πολύ και από τις γυναίκες! Γιατί έχει ως επίκεντρο όλες εμάς τις καθημερινές γυναίκες που καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε μια πολύ απαιτητική καθημερινότητα, αλλά και την ανάγκη που έχουμε να βρίσκουμε τις στιγμές που μας «χρωματίζουν» τη μέρα!Η βαφή μας Keratin Color από τον Schwarzkopf είναι ένα brand που ξέρει καλά τη γυναίκα, δημιουργεί καινοτομίες και της προσφέρει φανταστικά προϊόντα που ομορφαίνουν την κάθε στιγμή της.  Και από αυτά τα προϊόντα, η KC έρχεται όχι μόνο να μεταμορφώσει το χρώμα των μαλλιών μας, αλλά να μας αλλάξει τη διάθεση." δήλωσε χαρακτηριστικά η κυρία  Βαμβαλή, ενώ η Ρούλα Ρέβη συνέχισε: "Ως γυναίκα και εμένα πάντα μου αρέσει να ταυτίnoneζομαι και να συνδέομαι με brands και projects που έχουν βασικό επίκεντρο τον ίδιο τον καταναλωτή και ανταποκρίνονται στις ανάγκες του με τρόπο συναισθηματικό, μοντέρνο και σύγχρονο.To CYM επικεντρώνεται απευθείας στις γυναίκες,στις ίδιες τις καταναλώτριες του brand και τους προσέφερε μια εμπειρία που δεν υποσχόταν μόνο μια αλλαγή στο χρώμα των μαλλιών τους, αλλά μια νέα οπτική στην αντιμετώπιση της απαιτητικής καθημερινότητας και μια ευχάριστη νότα στην όλη τους διάθεση!Γιατί εμείς οι γυναίκες είναι καλό να βρίσκουμε τις στιγμές που μας "χρωματίζουν" τη μέρα!"

 

Επιπλέον,  στο χώρο υπήρχαν ειδικά stands όπου μας ενημέρωσαν για την Keratin Color, την η 1η μόνιμη περιποιητική βαφή από τον Schwarzkopf για χρήση στο σπίτι, που είναι εμπλουτισμένη με κερατίνη και στα 3 βήματα της διαδικασίας βαφής. Πρόκειται για ένα άκρως γυναικείο brand,  που διαρκώς ανταποκρίνεται σε όλες τις σύγχρονες ανάγκες της καθημερινής γυναίκας προσφέροντας βαθιά φροντίδα και περιποίηση, ενώ απευθύνεται σε αυτές μέσα από καμπάνιες και πρωτοβουλίες που τους ενδιαφέρουν.

 

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ