BEAUTY

Έχεις κάθε λόγο να θες να δεις τη νέα παγκόσμια καμπάνια του unisex αρώματος CK ONE

Αν η εφηβεία/ ενηλικίωσή σου σε βρήκε στη δεκαετία των 90s, τότε, το πρώτο άρωμα του Οίκου Calvin Klein, CK ONE, θα ήταν μέσα στα 5 must have τόσο του δικού σου μπουντουάρ, όσο και του καλού σου, σηματοδοτώντας μία εποχή που κάθε άλλο πέρασε με ψιλά γράμματα στη ζωή σου.

Πρωτοκυκλοφόρησε το 1994, φέρνοντας μια νέα εποχή στην κοινωνία, μιας και ήταν το πρώτο unisex άρωμα που δημιουργήθηκε με σκοπό να ταιριάξει σε όλους. Καταρρίπτοντας και αγνοώντας τα καθιερωμένα στερεότυπα,  απευθύνθηκε και στα δύο φύλα, με μυρωδιές από εσπεριδοειδή, συνδυάζοντας έτσι την πιο floral γυναικεία διάθεση με το πιο ανδρικό musk. Αυτή άλλωστε η συνέρευση των δύο φύλων, σε συνδυασμό με την ποικιλία των συστατικών του, είναι που δημιουργεί τα τελευταία 25 χρόνια, ένα ελκυστικό και ασυναγώνιστο προϊόν, μετατρέποντας το CK ONE σε παγκόσμια γλώσσα.

Σήμερα, με τις προκλήσεις της νέας εποχής να είναι εντονότερες και την επικοινωνία να είναι κυρίως ψηφιακή και παγκόσμια, το άρωμα CK ONE, συνώνυμο της ελευθερίας και της ενότητας, έρχεται να μας «συστηθεί» στην πιο μοντέρνα και νεανική εκδοχή του,  μέσα από τη νέα παγκόσμια καμπάνια του, δημιουργώντας μια έντονη επιθυμία για περισσότερη έκφραση. Πάρε μία πρώτη γεύση εδώ: 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

Μια νέα καμπάνια, με τη σκηνοθετική και φωτογραφική ματιά των Zal Batmanglij και Willy Vanderperre αντίστοιχα, όπου τα αρώματα συναντούν τη μόδα και απαρτίζεται από παγκοσμίους φήμης μοντέλα, πολλά από τα οποία συμμετείχαν στο Runway Show της ανοιξιάτικης συλλογής  του οίκου.

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

Πάτα play στο βίντεο:

 

 

Στην κινηματογραφική καμπάνια, ο Batmanglij θα σε προ(σ)καλεί να ακολουθήσεις τους πρωταγωνιστές και να παρασυρθείς σε ένα ταξίδι που στο τέλος όλοι έρχονται πιο κοντά. Καθ’ όλη τη διάρκεια του spot, ακούγονται μηνύματα και ηχογραφήσεις. Άνθρωποι διασκεδάζουν σε party, παίζουν ή απλάονειρεύονται μόνοι τους,  ενώ η ιστορία ολοκληρώνεται με τη συνάντησή τους με σε μια ταράτσα της Νέας Υόρκης. Αντίστοιχα, η έντυπη καμπάνια που φωτογραφήθηκε από τον Vanderperre, βρίσκει τους πρωταγωνιστές στην ταράτσα, να κοιτάζουν τον εμβληματικό ορίζοντα της Νέας Υόρκης, ένα από τα πιο διαφορετικά και εμπνευσμένα μέρη στον κόσμο.