Αυτό είναι το Νο1 αρωματικό brand που ξεπουλάει στα Harvey Nichols

Κι εσύ που λατρεύεις τα ιδιαίτερα αρώματα, πρέπει να μάθεις αυτή την ιστορία

Τα ιδιαίτερα αρώματα ή οι συλλογές από εσάνς που μιλούν αλλιώτικα στην καρδιά μας κι αποτυπώνουν μοναδικά συναισθηματικές διαδρομές και στιγμές από φίλους, ταξίδια και επιθυμίες μετριούνται τις περισσότερες φορές στα δάχτυλα του ενός χεριού. 

 

Προσωπικά συλλέγω μετά μανίας αρώματα, όπως κάποιες άλλες μπιουτοφίλες συλλέγουν κραγιόν ή μάσκαρα. Τα αρώματα είναι αυτά που αποτυπώνουν κάθε διάθεση και κάθε μέρα της ζωής μου. Είναι αυτά που βάζουν υπογραφή σ' όσα συμβαίνουν. Είναι τα μαγικά ελιξίρια που κατακτούν στόχους κι επληρώνουν όνειρα. Αυτός είναι κι ο λόγος που βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον το αρωματικό brand Memo, που πρωτοδοκίμασα πριν ένα χρόνο.

 

Το Memo είναι το Νο1 αρωματικό brand που ξεπουλάει στα Harvey Nichols. Γνωστοί κι άγνωστοι της παγκόσμιας κοινότητας beauty addict το αγαπούν ήδη και το θεωρούν ένα σπουδαίο θησαυρό, που φιγουράρει στο κομοδίνο τους.

 

Κι έχει ένα υπέροχο στόρι πίσω απ' όλο αυτό...

Η Clara και ο John Molloy, οι ιδρυτές της Memo, γνωρίστηκαν το 2005 σε ένα λίφτ χιονοδρομικού, μεταξύ ουρανού και γης, μεταξύ δύο κόσμων, σε αυτό το αβαρές διάστημα, που αναδεικνύει την τολμηρή πλευρά και διευρύνει τους ορίζοντές ενός ανθρώπου. Δεν άργησαν να αποφασίσουν να ξεκινήσουν μαζί ένα μακρύ ταξίδι. Θα ήταν ταυτόχρονα και ένα δημιουργικό. Η Memo, που δημιουργήθηκε το 2007, αποτελεί ένα μέρος της περιπέτειας: μία συλλογή αρωμάτων με 18 πια πάρα πολύ ξεχωριστά αρώματα. Κάθε άρωμα και ένας νέος προορισμός, ένα σημείο εκκίνησης για μια επική αφύπνιση των αισθήσεων.

 

Η επιλογή αυτή καθοδηγήθηκε από το παρελθόν και τις πεποιθήσεις τους: Ο John Molloy μεγάλωσε στην Ιρλανδική ύπαιθρο, περιτριγυρισμένος από άλογα, πριν ταξιδέψει στον κόσμο για να ανακαλύψει άλλους πολιτισμούς και τη ζωή πέρα από την εργασία με το δέρμα και τη γη. Με καταγωγή από την Ανδαλουσία, και ως εκ τούτου ευαίσθητη σε εξωτερικές επιρροές, η Clara Molloy ανέπτυξε την αγάπη της για τις διαφορετικές προφορές στη σκιά του Πύργου του Άιφελ, τα Καταλανικά πεύκα και τις Ελβετικές Άλπεις. Τα ταξίδια είναι τόσο σημαντικά για εκείνη όσο και η αναπνοή.

Είδαν το άρωμα σαν έναν μέσο για να κάνουν ένα μαγικό ταξίδι, που επεκτάθηκε πέρα από κάθε σύνορο, ταξιδεύοντας ξανά και ξανά. Τους γοήτευε να φαντάζονται το μπουκάλι σαν έναν προορισμό.

Σ' άλλα υπέροχα, το όνομα «Memo» βγαίνει από την λέξη «memory» (ανάμνηση), δίνοντας στο άρωμα μία άμεση σύνδεση με την κατάσταση αναπόλησης και ευαισθησίας που χαρακτηρίζει τα ταξίδια και την ανακάλυψη. Η έκφραση «Το ταξίδι είναι ο προορισμός» αποτυπώνει μοναδικά το πνεύμα του αρωματικού brand, που συλλέγει μετά μανίας πια κάθε beauty addict αυτού του μπιουτόκοσμου. Οι «μύτες», για τη Memo, μετατρέπουν αυτή τη μεταφορά από τόπο σε τόπο σε κάτι απτό και άυλο. Lalibela, Siwa, Inle, Jannat… οι επιλεγμένοι προορισμοί, αληθινοί ή και φανταστικοί, είναι γεμάτοι ιστορία και συμβολισμούς, με περιθώριο προβολής και διαφυγής, ενώ η οσφρητική μεταμόρφωση που κυριαρχεί στο παιχνίδι τους, τους χαρίζει νέες ρίζες. Πάντα όμως, το αποτέλεσμα και η κάθε εσάνς Memo είναι πολλά μαζί: είναι θηλυκή, αρρενωπή, εκλεπτυσμένη, αισθησιακή, διασκεδαστική και κάπως μυστήρια κι αρκετά ενδιαφέρουσα!

π.ες: Στο δικό μας πλανήτη ομορφιάς τα Memo μπορείς να τα βρεις στο φανταστικό και μοναδικό στέκι Heaven On Earth

Kαι το άρωμα Memo που ταιριάζει και σου προτείνω για το ξεκίνημα της νέας χρονιάς είναι το Marfa. Για εσένα κι εκείνον. Ένα σπέσιαλ άρωμα με λουλούδια και μπαχάρια. Και να θυμάσαι ότι κάθε άρωμα Memo μπορείς να το μοιραστείς, όπως ακριβώς μοιράζεσαι κι ένα ταξίδι.

 

καλή χρονιά με αγάπη και ταξίδια

 

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ